ליצירת קשר:
077-4030913

"GIVE AWAY" הדרך היעילה לקד"מ אפקטיבי

2014-05-21 12:19:49

במציאות היומיומית שבה אנו נמצאים, מרבית החברות מתחרות זו מול זו אודות תשומת ליבם של לקוחותיהם הפוטנציאלים, והכל על מנת למכור מוצרים/ שירותים רבים יותר. 

דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

2014-06-01 11:33:54

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.

מארלי ב"לילה לבן"

2014-07-15 16:18:59

כמדי שנה מתקיים בתל אביב אירוע פתיחת הקיץ, הלילה הלבן – לילה של אירועים ברחבי העיר, שרובם המוחלט פתוח לקהל הרחב. בין היתר התקיימו הופעות מוזיקה ועוד...

כיצד עושים קמפיין קד"מ מנצח

2014-08-04 16:49:08

החלטתם לצאת לקמפיין קידום מכירות, קד"מ חוויתי, קד"מ תדמיתי או השקה של מוצר?, קמפיינים מהן אלה הם דרך מעולה להעביר מסרים בצורה ממוקדת לקהל המטרה. כעת עלייך להחליט מה האסטרטגיה והמסר שאתה מעוניין להעביר.

"Evian Playground"

2014-08-21 11:44:20

מי מאתנו לא היה ילד?, מי מאתנו לא אהב בתור ילד להשתעשע במשחקיה וגן שעשועים?, איזה חווית מהנות צברנו מימים נשכחים אלה... רוצים קצת להיזכר מרגעי ילדות בלתי נשכחים?, מותג המים evianמשיק בישראל את מתחם ""evian playground– גלה את הילד שבך.

יריד חבר ספטמבר 2014

2016-08-24 13:18:42

יריד חבר הוא יריד המיועד לעמיתי מועדון הלקוחות המורכב מאנשי צבא וכוחות הביטחון. יריד זה, מרכז עבור עמיתי המועדון את כל המוצרים של המותגים הגדולים בשוק במחירים והטבות מיוחדות, כמו: סודה סטרים, ד"ר גב, שק"ם אלקטריק ועוד רבים..

שיווק חוויתי - למה הכוונה?

2014-10-14 14:53:50

בשנים האחרונים עקב ריבוי הטכנולוגיות השונות ירדה האפקטיביות של שיטות השיווק הקונבנציונליות, הלקוחות היום מתעלמים מהפרסומות בטלוויזיה, חוסמים באנרים באינטרנט ועוד. על כן נולד צורך חדש של עסקים לקיים דיאלוג עם קהל המטרה, דיאלוג אשר יפנה אל הלקוח באופן אישי וימנע ממנו להתעלם ממנו, לשם כך נוצר השיווק החוויתי.

מושגי מפתח מעולם קידום מכירות והפרסום

2015-02-03 12:25:57

קד"מ הינו אחד מאסטרטגיות השיווק החזקות והחשובות של ימינו אשר באמצעותו יכולה החברה לבדל את מוצריה מין המתחרים, להגדיל מחזור מכירות ולהגדיל את נכסיות המותג שלה באמצעות יצירת חוויות.

המהפכה כבר כאן!!!

2016-08-24 13:16:46

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

טיימינג בקד"מ ???- זה כל הסיפור

2017-11-13 19:02:01

פורים 2017, יום חמישי אחר הצהריים, רחובות. בסופרמרקט יוחננוף מסתובבות בובות צבעוניות בגודל אדם, בבגדים מצחיקים ופרצופים ידידותיים ומחלקות שוקולד לילדים נרגשים...

השקת וופל מיניס בישראל

2017-12-06 11:49:16

הצירוף "שוק הוופלים", אולי נשמע קצת מצחיק, אבל מסתבר שישראל מספר 2 בעולם בכמות הוופלים הנצרכת, שנייה רק לאוסטריה.לפי נתוני נילסן, המותג בפלות עלית של חברת שטראוס מהווה 38% מהשוק במכר כספי וגם במכירות הכמותיות הוא מוביל, אבל רק עם 35% מכמות הוופלים הנמכרים. כלומר הנתח הכספי של שטראוס בוופלים גדול יותר מהנתח הכמותי שלה – מכאן שהמחיר לצרכן של בפלות יחסית גבוה.

צ'וקטה VS נוטלה- הקרב על הקו

2017-11-13 19:05:05

ביוני 2016 נאלצה חברת ליימן שליסל להיפרד מממרח "נוטלה" של חברת פררו רושה. לאחר 40 שנות עבודה יחד, החליטה חברת פררו האיטלקית – אשר בבעלותה: נוטלה, ביצי קינדר והשוקולד המובחר פררו רושה, לוותר על שירותי היבואן המקומי בישראל "ליימן שליסל" ולהקים נציגות משלהם בארץ על מנת להגדיל את כל הרווחים ופערי "התיווך" מהמוצרים.בעקבות החלטת פררו, נאלצה חברת ליימן שליסל לספוג פגיעה קשה שמוערכת בכ-500 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף להפרד מ"מותגי- הדגל" של החברה.בתשובה למהלך של פררו, החליטה ליימן שליסל לשווק ממרח שוקולד משלה בשם "צ'וקטה".