ליצירת קשר:
077-4030913

דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

2014-06-01 11:33:54

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.

טיפים כיצד להפחית עלויות אירוע תדמית של חברה

2014-07-29 15:12:16

במהלך השנים האחרונות ראינו זמנים של מחזורים רבים של מעלה ומטה בשוק ההפקת אירועים, חברות נוטות לחשוב שברגע שהשוק פונה מטה זה הזמן להוריד את כל האירועים והמפגשים המתוכננים כולל תערוכות, תוכניות תמריצים ואירועי לקוח.

כיצד עושים קמפיין קד"מ מנצח

2014-08-04 16:49:08

החלטתם לצאת לקמפיין קידום מכירות, קד"מ חוויתי, קד"מ תדמיתי או השקה של מוצר?, קמפיינים מהן אלה הם דרך מעולה להעביר מסרים בצורה ממוקדת לקהל המטרה. כעת עלייך להחליט מה האסטרטגיה והמסר שאתה מעוניין להעביר.

יריד חבר ספטמבר 2014

2016-08-24 13:18:42

יריד חבר הוא יריד המיועד לעמיתי מועדון הלקוחות המורכב מאנשי צבא וכוחות הביטחון. יריד זה, מרכז עבור עמיתי המועדון את כל המוצרים של המותגים הגדולים בשוק במחירים והטבות מיוחדות, כמו: סודה סטרים, ד"ר גב, שק"ם אלקטריק ועוד רבים..

שיווק חוויתי - למה הכוונה?

2014-10-14 14:53:50

בשנים האחרונים עקב ריבוי הטכנולוגיות השונות ירדה האפקטיביות של שיטות השיווק הקונבנציונליות, הלקוחות היום מתעלמים מהפרסומות בטלוויזיה, חוסמים באנרים באינטרנט ועוד. על כן נולד צורך חדש של עסקים לקיים דיאלוג עם קהל המטרה, דיאלוג אשר יפנה אל הלקוח באופן אישי וימנע ממנו להתעלם ממנו, לשם כך נוצר השיווק החוויתי.

לראשונה בישראל: השקת משחק בטכנולגיה חדשנית

2015-02-03 10:40:16

חברת NC-Artsהחליטה להשיק את המוצר בארץ בחופשת החנוכה 2014 ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בנקודות מכירה.

מושגי מפתח מעולם קידום מכירות והפרסום

2015-02-03 12:25:57

קד"מ הינו אחד מאסטרטגיות השיווק החזקות והחשובות של ימינו אשר באמצעותו יכולה החברה לבדל את מוצריה מין המתחרים, להגדיל מחזור מכירות ולהגדיל את נכסיות המותג שלה באמצעות יצירת חוויות.

"יום פתוח"

2015-02-15 13:04:24

מדי שנה פותחת אוניברסיטת תל אביב את שעריה עבור מועמדים ללימודי תואר ראשון וללימודים מתקדמים. היום הפתוח מאפשר למועמדים להתרשם מהאוניברסיטה תוך התחשבות במגוון רחב של היבטים, החל ממקצועות הלימוד וההבדלים בין המסלולים השונים וכלה בחיי החברה בקמפוס.

שבוע הבטיחות בדרכים-2014

2015-02-17 13:01:47

שליש מההרוגים בתאונות דרכים מידי שנה הם הולכי רגל. בשנת 2012 נהרגו 92 הולכי רגל בתאונות דרכים. רובם נפגעו בתאונות בתחום העירוני: 32% מהולכי הרגל ההרוגים חצו את הכביש שלא במעבר חצייה, 12% חצו את הכביש במעבר חצייה, 10% לא חצו את הכביש ולגבי 46% מקום החצייה אחר או לא ידוע.

המהפכה כבר כאן!!!

2016-08-24 13:16:46

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

טיימינג בקד"מ ???- זה כל הסיפור

2017-11-13 19:02:01

פורים 2017, יום חמישי אחר הצהריים, רחובות. בסופרמרקט יוחננוף מסתובבות בובות צבעוניות בגודל אדם, בבגדים מצחיקים ופרצופים ידידותיים ומחלקות שוקולד לילדים נרגשים...

השקת וופל מיניס בישראל

2017-12-06 11:49:16

הצירוף "שוק הוופלים", אולי נשמע קצת מצחיק, אבל מסתבר שישראל מספר 2 בעולם בכמות הוופלים הנצרכת, שנייה רק לאוסטריה.לפי נתוני נילסן, המותג בפלות עלית של חברת שטראוס מהווה 38% מהשוק במכר כספי וגם במכירות הכמותיות הוא מוביל, אבל רק עם 35% מכמות הוופלים הנמכרים. כלומר הנתח הכספי של שטראוס בוופלים גדול יותר מהנתח הכמותי שלה – מכאן שהמחיר לצרכן של בפלות יחסית גבוה.

"חמים וטעים" - הסדרה הטבעונית החדשה

2017-11-13 19:01:51

חברת "חמים וטעים", המתמחה באוכל קפוא להכנה מהירה, החליטה להשיק ליין חדש של סדרה טבעונית, כחלק מהמגמה העולמית להימנעות מצריכת בשר ומוצרים מן החי.

באצ'י – הדרך המיוחדת שלך לומר "אני אוהב/ת אותך" באיטלקית.

2017-11-13 14:54:50

נשיקה היא אחת הדרכים הכי קסומות לבטא את הרגשות שלנו כלפי בן/בת הזוג שלנו.סיפור האהבה המיוחד של בונבוניירת באצ'י התחיל אי שם בשנת 1922 בעיירה בשם פרוג'ה שבאיטליה. צעירה שעסקה בהכנת שוקולדים החליטה לעשות מחוות אהבה לאהוב ליבה והכינה שוקולד מיוחד שאותו מילאה באגוזי לוז וקראה לו "Cazzuto"(אגרוף באיטלקית) מאחר והשוקולד הזכיר אגרוף בצורתו. לכל בונבוניירה כזו היא צירפה פתקי אהבה שונים על מנת להדגיש את אהבתה הרבה לאהובה.

צ'וקטה VS נוטלה- הקרב על הקו

2017-11-13 19:05:05

ביוני 2016 נאלצה חברת ליימן שליסל להיפרד מממרח "נוטלה" של חברת פררו רושה. לאחר 40 שנות עבודה יחד, החליטה חברת פררו האיטלקית – אשר בבעלותה: נוטלה, ביצי קינדר והשוקולד המובחר פררו רושה, לוותר על שירותי היבואן המקומי בישראל "ליימן שליסל" ולהקים נציגות משלהם בארץ על מנת להגדיל את כל הרווחים ופערי "התיווך" מהמוצרים.בעקבות החלטת פררו, נאלצה חברת ליימן שליסל לספוג פגיעה קשה שמוערכת בכ-500 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף להפרד מ"מותגי- הדגל" של החברה.בתשובה למהלך של פררו, החליטה ליימן שליסל לשווק ממרח שוקולד משלה בשם "צ'וקטה".