ליצירת קשר:
077-4030913

תהליך השיווק בגרילה

2014-05-23 13:55:01

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 

6 דרכים בטוחות להגדלת מכירות

2014-05-30 08:21:14

כל בעל עסק היה מעוניין להגדיל את היקף המכירות של העסק שלו, הבעיה מצויה בדרך להגיע ליעד. לא כל אחד יודע כיצד לעשות זאת ולהגיע ליעד. מאמר זה מוקדש לכם לאלה שאינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה. הקדישו 8 דקות של עיון והתחילו לשנות את עתיד העסק.

כיצד להיות אנשי מכירות מצוינים?

2014-07-10 12:44:39

מה באמת חשוב ללקוח במעמד המכירה? כמה באמת אתה בקיא ביתרונות המוצר? איך להוביל את הלקוח לסגירת עסקה? איך נמזער את הסירובים וניצור יותר עסקאות/ מכירות ?

12 דברים שכל איש מכירות מוצלח חייב לדעת

2014-07-23 17:42:43

ישנם רק שלושה דרכים למכור יותר, לעשות יותר את הדבר הנכון ופחות את הלא נכון או את שניהם. כל איש מכירות מוצלח יודע שיש כישורים וגישות רבים שתורמים להצלחה שלהם, אך ישנם שנים עשר תכונות קריטיות שאנשי מכירות מוצלחים שילבו באסטרטגיית המכירה שלהם.

טיפים כיצד להפחית עלויות אירוע תדמית של חברה

2014-07-29 15:12:16

במהלך השנים האחרונות ראינו זמנים של מחזורים רבים של מעלה ומטה בשוק ההפקת אירועים, חברות נוטות לחשוב שברגע שהשוק פונה מטה זה הזמן להוריד את כל האירועים והמפגשים המתוכננים כולל תערוכות, תוכניות תמריצים ואירועי לקוח.

קורס מכירות

2014-09-01 12:01:57

מכירות היא אמנות, ישנו חלק פאסיבי, חלק אסרטיבי אם אתם מאזנים את הכריזמה והשכנוע של איש מכירות מוצלח אתם תצליחו למכור שלגוני קטשופ לאישה בכפפות (למרות שמומלץ כמובן משהו קצת יותר מעשי). המשיכו לקרוא את הטיפים לאנשי מכירות שלנו כדי לגלות כיצד לטפח את האמינות, נוכחות אסרטיבית ולהסתכל במבט מפוקח ואופטימי יותר על המכירות שלכם.

מדוע לדעת איך למכור חשוב יותר מלדעת מה למכור

2014-09-21 15:46:23

עסקים קטנים ששוכרים עובדים כדי למלא משרות מכירה לעיתים קרובות מבזבזים זמן רב בחיפושים אחר אנשים מתוך התעשייה שכבר מכרו אותם שירותים או מוצרים שהחברה כבר מוכרת. הרציונאל הוא שלמעשה זמן ההכשרה של העובד החדש שבא מתוך התעשייה יהיה נמוך או אפילו לא יהיה כלל צורך מאשר אדם ש"הוצנח" לתפקיד ללא כל רקע בתחום, (כמובן שהכוונה למכירת שירות או מוצר כאחד).

לראשונה בישראל: השקת משחק בטכנולגיה חדשנית

2015-02-03 10:40:16

חברת NC-Artsהחליטה להשיק את המוצר בארץ בחופשת החנוכה 2014 ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בנקודות מכירה.

המהפכה כבר כאן!!!

2016-08-24 13:16:46

"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

טיימינג בקד"מ ???- זה כל הסיפור

2017-11-13 19:02:01

פורים 2017, יום חמישי אחר הצהריים, רחובות. בסופרמרקט יוחננוף מסתובבות בובות צבעוניות בגודל אדם, בבגדים מצחיקים ופרצופים ידידותיים ומחלקות שוקולד לילדים נרגשים...

השקת וופל מיניס בישראל

2017-12-06 11:49:16

הצירוף "שוק הוופלים", אולי נשמע קצת מצחיק, אבל מסתבר שישראל מספר 2 בעולם בכמות הוופלים הנצרכת, שנייה רק לאוסטריה.לפי נתוני נילסן, המותג בפלות עלית של חברת שטראוס מהווה 38% מהשוק במכר כספי וגם במכירות הכמותיות הוא מוביל, אבל רק עם 35% מכמות הוופלים הנמכרים. כלומר הנתח הכספי של שטראוס בוופלים גדול יותר מהנתח הכמותי שלה – מכאן שהמחיר לצרכן של בפלות יחסית גבוה.

"חמים וטעים" - הסדרה הטבעונית החדשה

2017-11-13 19:01:51

חברת "חמים וטעים", המתמחה באוכל קפוא להכנה מהירה, החליטה להשיק ליין חדש של סדרה טבעונית, כחלק מהמגמה העולמית להימנעות מצריכת בשר ומוצרים מן החי.

באצ'י – הדרך המיוחדת שלך לומר "אני אוהב/ת אותך" באיטלקית.

2017-11-13 14:54:50

נשיקה היא אחת הדרכים הכי קסומות לבטא את הרגשות שלנו כלפי בן/בת הזוג שלנו.סיפור האהבה המיוחד של בונבוניירת באצ'י התחיל אי שם בשנת 1922 בעיירה בשם פרוג'ה שבאיטליה. צעירה שעסקה בהכנת שוקולדים החליטה לעשות מחוות אהבה לאהוב ליבה והכינה שוקולד מיוחד שאותו מילאה באגוזי לוז וקראה לו "Cazzuto"(אגרוף באיטלקית) מאחר והשוקולד הזכיר אגרוף בצורתו. לכל בונבוניירה כזו היא צירפה פתקי אהבה שונים על מנת להדגיש את אהבתה הרבה לאהובה.

צ'וקטה VS נוטלה- הקרב על הקו

2017-11-13 19:05:05

ביוני 2016 נאלצה חברת ליימן שליסל להיפרד מממרח "נוטלה" של חברת פררו רושה. לאחר 40 שנות עבודה יחד, החליטה חברת פררו האיטלקית – אשר בבעלותה: נוטלה, ביצי קינדר והשוקולד המובחר פררו רושה, לוותר על שירותי היבואן המקומי בישראל "ליימן שליסל" ולהקים נציגות משלהם בארץ על מנת להגדיל את כל הרווחים ופערי "התיווך" מהמוצרים.בעקבות החלטת פררו, נאלצה חברת ליימן שליסל לספוג פגיעה קשה שמוערכת בכ-500 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף להפרד מ"מותגי- הדגל" של החברה.בתשובה למהלך של פררו, החליטה ליימן שליסל לשווק ממרח שוקולד משלה בשם "צ'וקטה".