ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


סדרת אירועי "אתנחתא", חוזרת!

אוניברסיטת תל-אביב מזמינה אתכם להכיר את הקמפוס מקרוב

אוניברסיטת תל-אביב מזמינה אתכם להכיר את הקמפוס מקרוב ולהיחשף לאירועי אקדמיה, תרבות ויצירה צעירה ומגוונת. סדרת ההרצאות "אתנחתא", שנקראה בעבר "חמישי בקמפוס" ומיועדת לקהל הרחב, חוזרת!

סדרת אירועי "אתנחתא", חוזרת!

סדרת אירועי "אתנחתא", חוזרת!

אוניברסיטת תל-אביב מזמינה אתכם להכיר את הקמפוס מקרוב ולהיחשף לאירועי אקדמיה, תרבות ויצירה צעירה ומגוונת.

סדרת ההרצאות "אתנחתא", שנקראה בעבר "חמישי בקמפוס" ומיועדת לקהל הרחב, חוזרת!

הסדרה עברה רענון והיא תתקיים השנה אחת לחודש באודיטוריום "סמולרש" באוניברסיטה. כל מפגש בסדרה יעסוק בנושא אחר: עולם החיידקים, נפלאות התבונה, ילדים וילדות, תחזית ונבואה, מזרח אסיה, מזון, סביבה חכמה ואפילו סדרה בנושא אלוהים. כל נושא יוצג מכיווני מחקר שונים שישקפו את הרב-תחומיות של האוניברסיטה.

הסדרה תאופיין בהרצאות קצרות בסגנון TED. כמו כן יוקרן סרט באורך מלא הקשור לנושא, ובנוסף לכך ייערכו סדנאות, תערוכות, הדגמות חווייתיות, טעימות, ועוד.

המפגש הראשון בסדרה התקיים ביום פתיחת שנת הלימודים, 26 באוקטובר 2014 בנושא: "עולמם של חיידקים", ולאחריו:

26/11/14- "נפלאות התבונה".

30/12/14- "ילדים וילדות".

28/1/14- "תחזית ונבואה".

19/3/15- "המזרח הרחוק".

28/4/14- "מזון".

19/5/15- "סביבה חכמה".

14/6/15- "אלוהים".

לפרטים נוספים והרשמה לאירועי "אתנחתא" באתר אוניברסיטת ת"א - לחץ כאן.

את כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות שלוקחים חלק משמעותי בהצלחת אירועים אלה מבצעת חברת "הולמרקום", אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.

 

לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן!

תגיות: