ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


מארלי ב"לילה לבן"

החדרת מותג

כמדי שנה מתקיים בתל אביב אירוע פתיחת הקיץ, הלילה הלבן – לילה של אירועים ברחבי העיר, שרובם המוחלט פתוח לקהל הרחב. בין היתר התקיימו הופעות מוזיקה ועוד...

מארלי ב"לילה לבן"

מארלי הוא מותג של מוצרי סאונד ואביזרי האופנה של The House of Marley" " , הוקם ב-2010 ע"י בניו של בוב מארלי. המותג נאמן לערכים של איכות, דאגה לסביבה ואחריות קהילתית.

השקת המותג בארץ התקיימה לפני כחצי שנה ונכון להיום קיימת חנות דגל אחת בדיזנגוף סנטר ת"א. מוצרי המותג משווקים ברשתות: התו השמיני, מגה ספורט, איידיגיטל ועוד..

מסר האחדות של בוב מארלי - One Love, One World " " מנחה כל פעילות של המותג ולכן המוצרים הם לא רק הכי איכותיים ויפים, הם גם עשויים מחומרים ממוחזרים ומיוצרים עם דאגה לסביבה. דיילות | מארלי

כחלק ממהלך חיזוק המותג וחיזוק הקשר בין הלקוח ובין החברה, ביצענו פעילות ייחודית אשר התקיימה בכיכר רבין. הפעילות כללה מהלך שיווקי ופרסומי: צוותי דיילות "כבשו" את הכיכר והעניקו למבקרים את "חווית" השימוש באוזניות של "מארלי".

את הפעילות ליווה הוואן House of Marleyהעולמי..., .והמבקרים בכיכר זכו גם בהנחות משמעותיות ברכישת מוצרי המותג במקום.

הדיילות של מארלי, דאגו ליצירת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ואף להגברת המודעות אודות המותג וערכיו. בעקבות הפעילות בלילה לבן והחשיפה הגדולה , דווח ע"י המותג שאף מחזור המכירות בימים שלאחר מכן בחנות הדגל עלו באופן משמעותי.

את כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות שלקחו חלק משמעותי בפעילות ביצעה חברת "הולמרקום", אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.

תגיות: