ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


"מוביל בטוח"- הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

פרויקט הסברה לנהגי משאיות

מטרת הקמפיין: להעלות את המודעות הציבורית של נהגי המשאיות לנושא העייפות ולחשיבות ההתרעננות.

"מוביל בטוח"- הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

​מטרת הקמפיין: להעלות את המודעות הציבורית של נהגי המשאיות לנושא העייפות ולחשיבות ההתרעננות.

אסטרטגיית הקמפיין: שימוש במסר מוביל בטוח נוהג באחריות.

קהל יעד: נהגי משאיות, מעסיקים של נהגי משאיות.

ביצוע: פריסה של עמדות התרעננות בנקודת הבידוק. לצד ניידות הבטיחות ניצבות עמדות התרעננות והסברה אשר אויישו על ידי דיילות שהוכשרו ועברו הדרכה מקיפה בנושא.

​מסרי הקמפיין:

·         צאו לדרך רק אחרי שצברתם שינה טובה ומרעננת.

·         עצרו להתרעננות במקום בטוח.

·         מעסיקים – אל תוציאו לדרך נהגים עייפים.

התכנית כוללת פנייה לנהגי המשאיות בשני מישורים:

1-      בקרה ואכיפה - פעילות משותפת של ניידות הבטיחות, של מפקחי גף קציני בטיחות, של אגף מטענים ושל משטרת התנועה. הפעילות נערכת באזורים של ריכוז משאיות (לדוגמה, בנמלים) ובודקת את תקינות הרכב ואת תוקף הרישיונות השונים הנדרשים. כאשר מתגלים ליקויים מסוכנים או ליקויים המחייבים תיקון מיידי, מורדות המשאיות מהכביש.

2-      הסברה - לצד ניידות הבטיחות ניצבות עמדות הסברה ורענון. נהגי משאיות שרכבם נבדק, מוזמנים לחתום על כתב התחייבות לנהיגה בטוחה ומתבקשים להדביק את מדבקת "מוביל בטוח" על גב המשאית כביטוי סמלי למחויבותם. הפעילות ההסברתית נועדה לרתום את נהגי המשאיות לקבל אחריות ולתת, כנהגים מקצועיים, דוגמה אישית לנהיגה בטוחה ואיכותית. התכנית מלֻווה בקמפיין תקשורתי הקורא לנהגי המשאיות לגלות אחריות בכל הנוגע לנהיגה מקצועית, לטעינה ופריקה וכן לשעות עבודה ומנוחה. הקמפיין פונה גם למשתמשי הדרך האחרים על מנת שיכירו את הקשיים שנהג המשאית מתמודד עמם – לדוגמה, שטחים מתים ומרחקי עצירה.

את כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות שלקחו חלק משמעותי בפרויקט ביצעה חברת "הולמרקום", אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.

את התכנית "מוביל בטוח" יזמה ומובילה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, והיא מבוצעת בשיתוף ניידות הבטיחות של משרד התחבורה ומשטרת ישראל.

לתמונות מהפעילות לחץ כאן!

תגיות:
דיילותדיילות הסברהקד"מחברת קד"מקמפיין זהירות בדרכיםקמפיין הסברה