ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


הקד"מ כחלק בלתי נפרד ממרכיב השיווק של החברה

קד"מ כמהלך שיווקי

אחד הכלים החשובים ביותר למנהל שיווק הינו הקידום מכירות. על מנת שקידום מכירות באמת יביא לתוצאה המבוקשת, נדרש לפרט את כלי הקד"מ, כך נאיר על התאמה בין הכלי לבין המטרה. ישנה חשיבות רבה להפעלת מספר רב של כלים אשר מעבירים מסר אחיד וזהה ובכך מגדילים את החשיפה למוצר ולארגון.

הקד"מ כחלק בלתי נפרד ממרכיב השיווק של החברה

קידום מכירות הינו כלי המופעל מתוך תוכנית שיווקית לעסק, בזהה לפרסום אשר הינו כלי בתקשורת שיווקית, קיימת טענה המעלה כי קד"מ צפוי להביא לתוצאות מיידיות מה שלא בהכרח קיים בפרסום.מעבר לכך, קידום מכירות מגביר את הביקוש והמודעות מאותו מוצר/ שירות שהחברה מייצרת. הוא נועד לקדם את מכירות החברה בדרכים שאינן קונבנציונליות. כלומר, בדרך יצירתית וזאת על אף הפרסום והשיווק השוטף.

המחשבה שעומדת מאחורי טענה זו הינה הצורך לעורר את השוק והמצב הקיים ע"י משיכת תשומת לב מקהל הלקוחות, המשווקים, המפיצים והמשקיעים למוצר מסוים . בימינו בעלי העסקים חיים מציאות כלכלית לא פשוטה. הם תמיד עם יד על הדופק כיצד מתנהלים וכיצד מנהלים על מנת להישאר כמובילים בתחום . זאת לא בהכרח משימה קלה, אך אכן ברת ביצוע. נדרש לעשות זאת לא רק עם לב מלא בחלומות בשאיפות, אלא גם עם ראש מלא בתוכניות ריאליות ורציונאליות.

לרוב הבעייתיות היא שלא תמיד למנהלים או לבעלי עסקים יש את הרצון, הידע והכלים המתאימים על מנת לנתח מהלכים שיווקיים, שיכולים לבנות תכנית שיווקית טובה אשר תתמודד עם מתחרים בענף, שינויים כלכליים מקומיים ואף גלובליים.ישנם כללים ברורים בעולם של שיווק תחרותי, קידום מכירות הוא אחד ממרכיבי השיווק הכי חשובים של כל ארגון, זהו למעשה המאמץ ליצור ולייצר מכירות באופן מיידי.

קיימות אפשרויות רבות ומגוונות לקידום מכירות, אך המשותף לכולם הוא הצורך להגדיל את הביקוש בקרב הלקוחות, ולעורר מודעות למוצר או לשירות. האפשרויות העומדות בפנינו הינם לדוגמא, הצעת מוצרים ייחודיים לקהל רחב של לקוחות, כך ניצור הגברת מכירות לכלל המוצרים שאנו מציגים. הבנת וידיעת המוצרים שאנו משווקים, על מנת לספק תשובות ענייניות לשאלות שיוצגו על ידי קונים פוטנציאלים, אנו חייבים לדעת מה המוצרים שהעסק מוכר.

אז למעשה, קידום מכירות הינו מרכיב שיווקי חשוב בכל עסק, אשר מטרת העל שלו היא לייצר מכירות מיידיות. החשיבות היא בתשומת לב לפרטים הקטנים, כך נמקסם את הייעלות מפעילות הקד"מ שלנו.

תגיות: