ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


לראשונה בישראל: מועדון צרכנות וכרטיס אשראי

פעילות קד"מ אוניברסיטת תל אביב

אוניברסיטת ת"א בשיתוף עם חברת לאומי כארד מציגים כרטיס הנחות המיועד לסטודנטים, לסגל ההוראה ולבוגרי האוניברסיטה .

לראשונה בישראל: מועדון צרכנות וכרטיס אשראי

מועדון TAU  האוניברסיטאי הראשון בישראל :

אוניברסיטת ת"א בשיתוף עם חברת לאומי כארד מציגים כרטיס הנחות המיועד לסטודנטים, לסגל ההוראה ולבוגרי האוניברסיטה . הכרטיס מציע הנחות בכל בתי העסק הקיימים במתחם הקמפוס באוניברסיטה, וכן, הנחות למסעדות וברים בעיר, כולל חניונים, כמו כן, ההטבות של לאומי כארד וכרטיסי מולטי עזריאלי גם תקפות למחזיקי כרטיס זה.  

מי שמנהלת את מועדון הצרכות TAUהיא חברת "נכס", שהינה החברה הכלכלית הרשמית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב . היתרון בכרטיס זה הוא שנציגי אגודת הסטודנטים ועובדי האוניברסיטה הם אלו שיקבעו ויעצבו את ההטבות של המועדון . ובכך ההטבות ייצרו תיאום ציפיות גדול יותר בקרב מחזיקי הכרטיס.

הכרטיס ניתן בחינם וללא כל עלות מלבד עמידה במינימום מחזור שימוש חודשי . תפקידו לשמש ככרטיס זיהוי בקמפוס ומחוצה לו. מדיניות כרטיס TAU  מאפשרת חברות במועדון גם למי שאיננו מעוניין בשימוש בכרטיס האשראי ע"י כרטיס נטען .

מועדון זה עתיד להיות מוערך בכ25 אלף חברים לפחות בשנה הראשונה. לאחר מכן הצפי הוא כ20 אלף נוספים מדי שנה . מועדון זה נחשב מאוד אטרקטיבי בקרב אוכלוסיית הסטודנטים. המועדון מזכה את המצטרפים בשנה הראשונה במיני טאבלט מתנה . בנוסף, חלק מהכנסותיו יוחזרו אל המועדון במטרה לייצר הטבות נוספות לקהל מחזיקי הכרטיס. 

את כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות שלקחו חלק משמעותי בפרויקט ביצעה חברת "הולמרקום", אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.

לתמונות מהפעילות לחץ כאן!

תגיות:
מועדון לקוחותמועדון צרכנותכרטיס אשראימועדון כרטיס אשראי