ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


6 דרכים בטוחות להגדלת מכירות

המכירות שייבנו לך את העסק

כל בעל עסק היה מעוניין להגדיל את היקף המכירות של העסק שלו, הבעיה מצויה בדרך להגיע ליעד. לא כל אחד יודע כיצד לעשות זאת ולהגיע ליעד. מאמר זה מוקדש לכם לאלה שאינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה. הקדישו 8 דקות של עיון והתחילו לשנות את עתיד העסק.

6 דרכים בטוחות להגדלת מכירות

רוצה להגדיל את המכירות באופן דרמטי? ובכן העבר את הפוקוס מגיוס לקוחות חדשים לפיתוי הלקוחות הקיימים לבצע רכישות חוזרות. הסיכוי הטוב ביותר במכירות הוא המכירה שכבר הומרה – במילים אחרות מכירה לאחד מהלקוחות הקיימים שלך במאגר. תחשוב על כך בצורה הזו; אם העסק שלך ממוקם במושב או קיבוץ עם אוכלוסייה של 1,000 איש ואתה מוכר בסבב לכול התושבים המקומיים איש, אישה וילד אתה מבצע מכירות רוויות סביב ה 1,000 איש בשוק המקומי שלך, סבב ימי המכירה שלך נגמרו, האם זה הזמן לקום לארוז ולהמשיך הלאה?

לא! אם תמקד את מאמצי השיווק והמכירות ללקוחות הקיימים שלך, תוכל להגדיל את סבב המכירות שלך באופן דרמטי. ודרכים בטוחות אלה להגדלת המכירות יעזרו ויבטיחו לך לבנות מעגל לקוחות נאמנים וקבועים. לפניך מובא 6 רעיונות להגדלת המכירות אתה מוזמן לקרוא בעיון ולאמץ לך חלק מהשיטות:

1. צור תכנית תמריצי מכירות

תן לאנשי המכירות שלך סיבה טובה לצאת החוצה עם סכין בשיניים ולבצע כל היום מכירות, מכירות, מכירות. למה לדעתך עסקים רבים שיש להם תכנית תמריצים טובה סומכים על צוות המכירות שלהם? מכיוון שהם מציעים תכנית תמריצים הגונה ביניהם: טיולים ו/או טלויזיות מסכום מכירות מסוים ומעלה ועוד מגוון מתנות מקוריות ואטרקטיביות שיגרמו להם לצאת ולראות כל היום מכירות בעיניים. חפשו או צרו לכם תכנית תמריצים מקורית, היעזרו במידע כתוב, ספרים או אפילו בבעלי מקצוע בתחום.

2. עודד את צוות המכירה לביצוע מכירה

בסופו של דבר, מכירות כרוכה בהוספת מוצרים ו/או שירותים הקשורים לשירות שאתה מספק ולהפוך זאת לנוח והכרחי לרכישה מצד הלקוחות. רק להציב מוצרים נוספים ליד המוצרים שכבר קיימים לא יגדיל את היקפי המכירות שלך בהרבה. כדי למכור בהצלחה, יש לשכנע את הלקוח בתועלת שיצא לו מביצוע הרכישה. לדוגמא: כאשר אני לוקח שטיח לשטיפה וניקוי, המנקה הבחין בכתם שלא ירד בניגוב יד אדם רגילה ובמקום להתעלם ולשטוף זאת הוא הוציא חומר והראה לי כיצד ביעילות אוכל להסיר את הכתם בקלות, יעילות והכי חשוב מבלי לסחוב אותו שוב לניקוי. האם קניתי את התכשיר? ועוד איך! הוא שיכנע אותי שקניה של התכשיר ישתלם לי ועוד עזר לי לרכוש את המוצר בנוחות והתחשבות. התוצאה: הגדלת המכירות של חברת ניקוי השטיחים. אנשי מכירות

3. הענק ראשית ללקוחות שלך את הסקופ בטרם זה יוצא החוצה לכלל

כאשר לאחרונה ההיתי בחנות אלקטרוניקה בחרתי פריט מסויים והתלבטתי עם לרכוש או לא, כאשר איש המכירות ניגש אליי ואמר, "אני רואה שאתה מתעניין בבלנדר הזה, אנחנו עורכים בשבוע הבא מבצע מכירות והבלנדר הזה יהיה בהנחה של 20%. אולי תרצה לבוא אז? – נחשו מה?? באתי – באתי ורכשתי עוד 2 מוצרים אחרים שההיתי צריך. מסקנה: אם אתה מתכנן מבצעים והנחות גלה ללקוחות שלך ואמור להם את המועד, הם יבואו וסביר להניח שיביאו גם משפחה וחברים. (כמובן אל תשכח שתוכל להעניק ללקוחות שלך את אותו המידע גם במייל ואף ליצור אתם קשר ישיר ולקרוא להם).

4. תמוך בלקוחות שלך

רצוי לעשות הבחנה ברורה בין לקוחות קבועים ללקוחות מזדמנים – הבחנה כזו שהלקוחות שלך יבחינו כי אתה מעריך אותם.איך תוכל לצפות ללקוחות נאמנים אם הם מטופלים כמו "כל לקוח" אחר? ישנם דרכים רבות להראות ללקוחות רגילים שלך שאתה מעריך אותם, מדברים קטנים כגון לשלוח ברכה ישירה בשמם ועד להטבות גדולות יותר כגון מתן אשראי קבוע או הנחה ועוד.

5. הגדר תכנית תגמולים ללקוח

כולנו מכירים את תוכניות התגמולים שיש לעסקים גדולים רבים, אך אין סיבה שלעסקים קטנים ובינוניים לא תיהיה גם תוכנית תגמול. זה יכול להיות הנחה ביום הולדת של הלקוח או מורכב ממערכת נקודות שמרוויחה תגמולים שונים כגון הנחות על סחורה. בחירה ועשייה נכונה יכולה באמת לבנות קהל לקוחות נאמנים ולהגדיל את היקף המכירות.

6. הפיצו דוגמיות חינם ללקוחות

מדוע עסקים רבים כל כך כוללים דוגמיות חינם של מוצרים שונים ואחרים כאשר אתם מבצעים קניה מסויימת אצלהם?? – כי זה יכול להגדיל את המכירות בכל כך הרבה דרכים. כלקוח שקנה מוצר מקורי אני יכול לנסות את הדוגמא של המוצר החדש שקיבלתי ולקנות אם מצא חן בעיניי. או שפשוט אוכל להעביר את הדוגמית למישהו אחר שעלול לנסות את המוצר, לאהוב ולקנות את זה ואף מוצרים נוספים ישר מהחברה. לכל הפחות הלקוח המקורי יחשוב מחשבות טובות וחמות על החברה שלך ובציפייה כי יספר ויפיץ לאנשים אחרים אודות מוצריך והשירות אותו אתה מעניק.

תגיות: