צור קשר

מידע מקצועי

קד"מ תדמיתי
אחד האתגרים הגדולים הניצבים לפני מנהלי שיווק של מותג, הוא לגרום לקהל הצרכנים להזדהות ולהתחבר אל המותג. השאלה הנשאלת היא: כיצד נגרום על ידי פעולות קד"מ לחיזוק תדמית וערכי המותג....
קד"מ מכירתי
סקרים מראים כי 70% מהחלטות הקניה של לקוחות הן אימבולסיביות ומתקבלות לרוב בנקודות המכירה.תהליך קבלת ההחלטה אצל הלקוח הוא בעצם תהליך פסיכולוגי מורכב שלרוב מושפע מהגורם האנושי.
קד"מ חוויתי
בשונה מפעילויות שיווק "מסורתיות", קד"מ חוויתי הוא תחום חדש יחסית בישראל. קד"מ חוויתי למעשה מטרתו לערב את כלל חושיי הלקוחות כדי לעורר בהם גם תגובות רגשיות ולא רק רציונאליות למותג...
דיילות לתערוכות וכנסים
כל חברה או מותג לוקחים חלק מידי שנה באירועים, תערוכות וכנסים בארץ ובעולם. אירועים אלה מהווים "במה" מצוינת לחשיפת המותג/מוצר או החברה.על כן חשוב מאוד באירועים אלה לשדר את התדמית...
שיווק גרילה
שיווק גרילה היא אחת הדרכים ליצור אקט שיווקי שונה וליצור באזז סביב המותג. שיטה זו מאפשרת להגיע באופן ממוקד ויעיל לקהל המטרה בעלויות נמוכות מקפיינים A.T.L אשר עלותם גבוה בהרבה.
הפקת אירועים
בעולם תחרותי בו אנו חיים,עובד מקדיש לעבודה המון שעות ביום,אנרגיות ומשאבים פיזיים ונפשיים.אירועי חברה ויום גיבוש לעובדים זו הזדמנות מצוינת לארגון לחזק את התדמית שלו בעיני עובדיו,...
1